lördag 12 juni 2010

Och vinnaren är..

Nu har då tävlingen avslutats. För att lotta fram en vinnare har jag använt mig av "True Random Number Generator" på http://www.random.org/ Jag vill säga stort grattis till den lyckliga vinnaren som kammat hem de fina formarna från Siluett of Sweden, nämligen Jennie med den fina bloggen Skogslunden! Maila mig din adress på hanna@bakfnatt.se så kommer ett paket på Posten inom några dagar =)

Jag vill tacka så mycket för tävlingsdeltagandet! Ni har kommit med många förslag på somriga bakverk och goda ingredienser och baklusten riktigt kliar i fingrarna på mig. Jag vill också passa på att tacka för gratulationer och fina ord jag fått om bloggen och önskar er alla en en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tiden att kommentera ♥