lördag 8 oktober 2011

Hej!

Jag har haft en otroligt lång, men samtidigt välbehövlig paus från bloggen. Inte bloggen i sig, men jag har behövt lägga fokus på annat den senaste tiden och har samtidigt försökt ta det lite lugnt emellanåt. Jag mår bra, men energin har inte riktigt räckt till bakning och eftersom detta är en renodlad bakblogg så har jag därför inte heller haft så mycket att tillföra. Lite grann har det bakats, och ni kommer snart att få ta del av vad som skett i köket denna sommar =)

Ambitionen har varit att öppna webbutiken med inriktning baktillbehör för länge sedan, men jag arbetar fortfarande med att färdigställa den och kommer att göra så ett litet tag till. Bebisens ankomst närmar sig (det blir spännande att se om det blir en oktober- eller novemberbebis!) och jag har bestämt mig för att avvakta med att öppna butiken tills efter att bebisen har kommit och vi på något sätt har landat i vardagen.


Jag vill passa på att tacka för upplyftande mail, gulliga meddelanden på Facebook och härliga kommentarer under tidigare inlägg. Några fina ord kan betyda så mycket ♥

17 kommentarer:

Tove sa...

Oj vad glad jag blir av att läsa en liten hälsning från dig! Har funderat hur du har det men inte vågat fråga heller, så jätteroligt att du skriver några rader här i bloggen! Jag tycker att du gör klokt i att vänta med webbshoppen tills ni får vardagen att rulla. Du hinner nog med sånt sen! Ta hand om dig och magen! :)

skogslunden sa...

Härligt att se ett livstecken! Kul med webbshopen. Den kommer när den kommer. Nu är ju du och bebisen viktigast.
Kram Jennie

sana sa...

Have a great day and have a good life!! och lycka till med babisen ;)

Annelie sa...

Att ta det lugnt när energin tar slut är superviktigt. Bloggen och alla som läser den finns kvar när orken kommer tillbaks :)

Ska bli spännande att höra vidare om bebis och butik.

Kram

Hanna - Bakfnatt sa...

Tack vad ni är fina, stor kram på er!!

Tulipan´s bakverk sa...

Hej gumman! Vad roligt att se en liten skymt av dig och vad spännande med att bäbisen snart anländer :)

Ta nu och vila dig ordentligt för sen är det minsann full rulle ;)

Ta hand om dig!

Kram Stina

Susanna sa...

Hejsan

Nä men va kul både med webbbutiken samt bebisen!! Jag trodde du hade försvunnit. Kul att ha dig tillbaks. Förstår att de har varit mycket. & du väntar säker med spänning när bebisen ska komma.

Ha de så bra
Krammiz
Sussi
Ta & vila mycket för det kommer att bli mycket då bebisen kommer. Önskar Er Lycka Till Både med bebisen Men även med webbutiken.

Matarkivet sa...

Kul att höra att allt är bra med dig! Lycka till med både bebis och webshop!

Sandra Drömkaka sa...

Åh vad roligt att höra att du tänker öppna en webbutik med baktillbehör, längtar att kolla in den! Och lycka till med bebisen också, så mysigt! :)

Förresten så får du gärna kolla in på min blogg, har en massa gratis choklad som jag ska dela ut :)

Hanna - Bakfnatt sa...

Många tack till er andra också, era ord och lyckönskningar värmer! Nu väntar vi med stor spänning på att bebisen skall komma =)

Cupcakesfluffan sa...

Kul att er lillknodd snart är här och vad spännande med en webbutik

Hanna - Bakfnatt sa...

Cupcakesfluffan: Tack =)

Kaksmulan sa...

Härligt att du är tillbaka igen,du har varit saknad! Ta det nu lugnt och lycka till med lilla bebisen. Oktober är en bra månad att födas (från en som fyller själv i oktober ;)) Kram på dig och välkommen tillbaka!

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Har man som Du 114 medlemmar.Då blir det många kommentarer.
De där hundra fattas för mig.
Har nog undrat vart Du tagit vägen.Delade med mig till FB Barbapappafamiljen några gånger.För att hålla Din blogg vid liv.
Jag har inte heller skrivit så där ofta.Ibland har man faktiskt annat att fixa och dona med.
Så det är förståeligt.
Kram och lycka till med det nya livet.
Mi

Hanna - Bakfnatt sa...

Kaksmulan: Många tack, du är så snäll! Håller med dig, oktober låter som en bra månad ;-) Kram!

Vitsippan: Jag förstår om folk har undrat vart jag har tagit vägen. Orken har bara inte funnits, men nu känner jag stor glädje över att vara tillbaka igen =) Så gulligt av dig, blev rörd av dina ord! Tack snälla för din kommentar, kram!

Helena Ljunggren sa...

Vad kul att höra från dig igen. Jag var inne för några dagar sedan för att se om det kommit någon liten bebis :)

Nu är det nära!

Hanna - Bakfnatt sa...

Helena: Åh, tack vad du är snäll! Ja, nu är det nära =)

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tiden att kommentera ♥